Asociația ”Măgurele Science Park” împreună cu partenerul Allevo au organizat marți pe 11 mai 2021 între 10.30 – 11.30 un nou eveniment din seria Business2Community.
Dacă ești antreprenor, cercetător, faci parte dintr-o companie mică și mijlocie și vrei să ai acces la informații critice într-un timp foarte scurt, să obții o interpretare a informațiilor din extrasele de cont și din bilanțul contabil? Partenerul nostru Allevo îți prezintă un nou tip de manager financiar, disponibil 24/7 – proiectul Whizzer.
Ce oferă proiectul?
Operațiuni financiare as a service, cu automatizarea și centralizarea fluxurile financiare uzuale la un cost redus: rapoarte bilanț contabil, plăți salariale, facturi, automatizare fluxuri financiare, obligații de plată și de încasare, previzionare lichiditate. Proiectul Whizzer este co-finantat cu ajutorul Innovation Norway Romania, prin EEA and Norway Grants, programul “SMEs Growth Romania”.
Evenimentul a avut loc online prin platforma Zoom și transmis Live pe Facebook.
Te invităm să urmărești materialul video de mai jos. Pentru a îmbunătăți aplicația avem nevoie de feedback-ul tău, cu precădere la următoarele întrebări:
- Ce investigații legate de facturi faceți intern cel mai des?
- Care sunt informațiile cele mai importante pentru voi din balanța contabilă?
- Ce scenarii de excepție vedeți în care reconcilierea dintre o factură și o plată sau o încasare poate eșua?
Exemplele identificate de noi:
- Aceeași factură este platită de două ori: una este împerecheată automat, iar cealaltă apare propusă ca și duplicat și se poate închide manual;
- Aceeași factură este împărțită în două tranzacții de credit sau de debit;
- Facturile și extrasele de cont fie sunt emise în două valute diferite, fie ar putea include și niște comisioane sau chiar o rată de conversie dinamică. Problema: cum apar comisioanele în extras și cum pot fi legate de tranzacția inițială?
- Plata facută catre un titular de cont altul decât cel care apare pe factură.
Despre invitat:
Ioana GUIMAN, Managing Partner – Business Development Allevo
Ioana face parte din echipa Allevo de la începutul anilor 2000, a crescut cu compania și a ajuns în board-ul companiei din 2016. A experimentat mai multe tipuri de activități în Allevo, de la dezvotator software, la design și arhitectura de produs și la construirea direcției de dezvoltare a companiei. Contribuie cu placere la misiunea Allevo, și anume la creșterea numărului de companii care au success printr-o bună gestiune financiara.
Moderator: Iuliana Iliescu, Consultant în Management, Asociația ”Măgurele Science Park”
Un eveniment marca MSP prin care dezvoltăm comunitatea și creăm punți de legătură între actorii acestei comunități din care fac parte: universități, organizații de cercetare, mediul de afaceri și autorități.
Scopul nostru este stimularea economiei regionale și creșterea competitivității economice prin intermediul transferului tehnologic și inovării, realizarea unui transfer mai intens al rezultatelor cercetării în producție, tehnologie, servicii și aplicații comerciale innovative.