Un nou eveniment online din seria DIALOG CU COMUNITATEA MSP, prin care dezvoltam comunitatea (universitati, organizatii de cercetare, mediul de afaceri si autoritati) si cream punti de legatura intre actorii acestei comunitati.
”La început este foarte important să știm unii de alții și să înțelegem cum putem beneficia de resursele reciproce pentru a crea valoare. Iar din zona de business să ne asumăm o cultură organizațională a inovării. Cred că este nevoie de un ecosistem. Este nevoie să generăm valoare împreună.
Este nevoie de – comunicare pe înțelesul actorilor din mediului de afaceri și aici aș pune accentul nu doar pe cercetătorii propriu ziși, ci și pe departamentele de marketing reprezentative.”
În dezbaterea on-line vă prezentăm profilul unui antreprenor, având-o ca invitată pe Andreea Avramescu, co-fondator 2websoftware&services (https://2web.ro / https://2webservices.com ), cu care am discutat despre Digitalizare și inovare în promovarea expertizei, a serviciilor, a ofertelor de cercetare și/sau a produselor și tranziția lor în online.
”Un prim sfat pentru zona de cercetare ar fi să iasă în față cu acele cazuri de succes care au avut aplicabilitate directă în zona de afaceri și să spună care au fost beneficiile. Este foarte important să traduci pe limbajul antreprenorului ce se întamplă de fapt și de ce este important pentru noi toți. Limbajul tehnic sau limbajul din zona de cercetare poate fi rigid și poate crea diverse bariere în comunicare.
Încurajez mediul de cercetare să fie prezent în mediul online, să înțeleagă importanța activităților de marketing pentru identificarea și creșterea oportunităților reciproce. Și desigur să fie atenți și la modul de prezentare al mesajului pe canalele online – atât conținut, cât și formă”, spune Andreea Avramescu.
2websoftware&services are misiunea de a inspira antreprenorii din întreaga lume și de a-i ajuta să își exprime valorile, spiritul antreprenorial și visurile online. Mai exact, ajută startup-urile & proprietarii de afaceri să facă tranziția în online, să realizeze concepte strategice, să își definească strategia de Brand și să rezolve probleme importante existente prin soluții digitale inovative & centrate pe utilizator.