Asociația ”Măgurele Science Park” sprijină tinerii antreprenori care au idei și soluții inovative ca răspuns la nevoile comunității din România. Contribuim la dezvoltarea antreprenoriatului inovator la nivel regional și național prin crearea de punți de legătură dintre actorii comunității (universități, mediul de cercetare, mediul business și autorități publice) prin care urmărim o transformare mai intensă a rezultatelor cercetării în produse, tehnologii și servicii în beneficiul comunității.
Pe 20 mai am organizat un nou eveniment online despre ”Rolul unei strategii de marketing în planificarea unui business”. Webinarul a fost organizat de Asociația ”Măgurele Science Park” , în calitate de partener al programului AgriTech Hackathon și este dedicat atât echipelor selectate în cadrul hackathon-ului, cât și pentru publicul larg.
Evenimentul a fost deschis de catre Ana-Maria Stancu din partea RoboHub.ai, organizator Agritech Hackathon, care a vorbit despre progam, în ce etapă se află și care sunt pașii următori.
Despre marketing-ul digital, tool-uri utile pe care ar putea să le folosească un antreprenor și stabilirea unor indicatori de performanță am vorbit cu invitatul nostru MARIAN RUSU – Marketing & Communication Director la ROTSA – Romanian Tech Startups Association.
BIO | Marian RUSU este Marketing Manager la TEDxCluj și ClujHub, Marketing & Communication Director la Romanian Tech Startups Association, cu o experiență de peste 7 ani în marketing bancar, antreprenor în eCommerce de peste 10 ani și mentor pentru mai multe start-up-uri în cadrul proiectelor de incubare și accelerare ale ROTSA.
***
AgriTech Hackathon are drept scop promovarea agriculturii de precizie în România și încurajarea realizării de noi soluții care să răspundă provocărilor din acest domeniu.