Asociația “Măgurele Science Park” organizează selecție de candidați pentru ocuparea unui post vacant de: Asistent manager (Secretar).
Pentru participare, candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții specifice:
- Absolvent studii universitare absolvite cu diplomă de licență, studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
- Experiență profesională în administrativ/secretariat de minimum 1-3 ani;
- Experiența profesională în organizații non-guvernamentale reprezintă un avantaj;
- Experiență în activități derulate în sistemul dezvoltare, cercetare și inovare;
- Cunoștințe de limba engleză nivel avansat;
Atribuții principale:
- Coordonarea fluxului de corespondenţă şi a comunicării din sediu;
- Asistență administrativă pentru restul echipei;
- Procesarea şi organizarea documentelor Asociației;
- Asigurarea activităţii de contabilitate primară;
- Menţinerea relaţiei cu furnizorii şi Asociației;
- Gestionarea activităților de protocol din cadrul Asociației.
Candidaţii vor transmite Curriculum Vitae, insotit de documente doveditoare ale studiilor și experienței relevante, până la data de 23.07.2023, ora 23:59, la adresa de email [email protected].
Persoanele selectate în urma analizării documentelor transmise vor fi anunțate prin email şi invitate la interviu.