
Centrul de Cercetare în Management (CRM) este un departament interdisciplinar din cadrul Facultății de Management din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrație Publică.
Scurtă descriere a serviciilor de cercetare din cadrul CCM
Cercetarea din cadrul CCM vizează diferite subiecte de actualitate pentru mediul academic și profesional, accentul căzând pe problematica aferentă managementului strategic al organizațiilor, sub-temele de interes fiind: internaționalizarea afacerilor (predilect a IMM-urilor), promovarea unei viziuni bazate pe sustenabilitate în cadrul companiilor competitive, fructificarea beneficiilor rețelelor de afaceri și ale capitalului intelectual în vederea obținerii unui avantaj competitiv sustenabil, provocările digitalizării și gestionării nativilor digitali în economia bazată pe cunoștințe, impactul inovării și al progresului tehnologic asupra dezvoltării afacerilor.
Domenii de aplicabilitate ale serviciului de cercetare
Managementul organizațiilor (cu precădere a IMM-urilor), managementul strategic al sistemelor organizaționale
Cuvinte cheie (strict conectate cu serviciul de cercetare ofertat):
Management strategic, internaționalizarea afacerilor, sustenabilitate, digitalizare, IMM-uri, nativi digitali, rețele de afaceri, capital intelectual, managementul cunoștințelor, inovare