Back

Cum și-a reconfigurat businessul echipa Mindspace în contextul pandemiei

Interviu cu Mike Hapoianu, General Manager Mindspace

  1. Cum a fost anul 2020 pentru comunitatea Mindspace?

A fost o perioadă dificilă pentru toată lumea, dar ne-am bucurat să vedem că membrii noștri s-au adaptat rapid și ne-am asigurat că îi ajutăm cu tot ce aveau nevoie: de la scaune și birouri pe care să le poată lua acasă în timpul perioadei de urgență, până la crearea unei platforme speciale în care actualizăm informații relevante despre sprijinul financiar și reglementările COVID, plus playlist-uri cu melodiile lor preferate de la Mindspace pe care le pot asculta acasă.

Am asistat la o revenire treptată la birou, iar membrii noștri s-au bucurat de toate măsurile suplimentare pe care le-am pus în aplicare pentru a preveni răspândirea COVID. Ne-am asigurat că le oferim un spațiu sigur (am devenit parte a programului Safe Spaces ™).

Oamenii și-au exprimat dorința de a se conecta din nou la comunitatea Mindspace și ceea ce le-a lipsit cel mai mult au fost celebrele noastre Mindspace Hours. Noii colegi (noi angajați ai membrilor actuali și ai noilor membri), în special, sunt încântați și recunoscători că intră într-un spațiu în care se întâlnesc și se conectează cu oameni noi și „învață” cum să interacționeze în acest nou normal.

Mike Hapoianu, General Manager Mindspace

  • 2. Cu siguranță, majoritatea proiectelor au cunoscut experiența digitalizării. Cum s-a desfășurat implementarea acestora?

2020 a adus o serie de provocări, dar una dintre cele mai importante cu care ne-am confruntat a fost menținerea comunității Mindspace unită. La vremea respectivă, lucratul de acasă nu părea că se va încheia, așa că a trebuit să venim rapid cu o soluție care să înlocuiască toate acțiunile noastre din locație într-un mod semnificativ și durabil, și așa a apărut VIRTUAL by Mindspace.

Ne gândim la VIRTUAL ca la prima locație online Mindspace, locul în care ne sprijinim comunitatea, digital. Atât membrii, cât și non-membrii se pot alătura unor evenimente online, cum ar fi sesiuni de meditație, traininguri de business și ateliere de marketing, întâlnind în același timp și colegi. În plus, aceasta este o platformă în care membrii se pot ajuta reciproc și în mod direct, punând întrebări sau oferind informații, și locul unde pot naviga prin Ghidul de resurse COVID-19 pentru alte informații și programe util.

3. În contextul actual, cum v-ați reconfigurat business-ul?

La Mindspace, sănătatea și siguranța membrilor noștri și a vizitatorilor lor este prima noastră prioritate. Încă de la începutul pandemiei am monitorizat îndeaproape felul în care s-a desfășurat situația la nivel global, și ne-am asigurat că respectăm regulile și reglementările fiecărei țări pentru a asigura sănătatea și siguranța membrilor noștri.

Cu relaxarea treptată a restricțiilor și întoarcerea oamenilor în birouri, noul nostru mod de lucru reflectă precauțiile și serviciile pe care le punem în aplicare. Această serie de proceduri este adaptată spațiului de lucru unic al Mindspace. Modul de lucru va fi actualizat pe măsura schimbărilor dinamice care intervin în diferitele țări în care operăm, pentru a respecta regulile și reglementările fiecăreia. Printre modificările recente se numără: semnalizare clară în toate spațiile noastre, îndepărtarea mobilierului din spațiile deschise pentru a permite distanțarea socială, verificarea temperaturii la intrare, atât în interioare, cât și la intrarea pe etaj.

4. Care sunt obiectivele voastre?

În următoarele luni, ne vom concentra asupra acordurilor de management în conformitate cu programul nostru „Mindspace for Landlords”. Mindspace for Landlords include trei opțiuni de activare diferite: spațiu flexibil, facilități și servicii. Fiecare opțiune poate fi utilizată independent sau în combinație cu celelalte două.

În ceea ce privește spațiul flexibil, Mindspace va construi și opera un etaj de coworking, va gestiona birourile specifice din clădire și va oferi experiența unui birou pentru chiriași. În activarea facilităților, furnizorul global de flex va proiecta, construi și gestiona facilitățile comune din clădire, inclusiv hol, zone comune, spațiu pentru evenimente și, acolo unde spațiul o permite, o sală de sport și o terasă pe acoperiș. Și în activarea serviciilor, Mindspace va furniza, promova și oferi servicii suplimentare, printre care și băuturi gratuite, evenimente pentru comunitate, recepție și chiar servicii poștale. De asemenea, am lansat o nouă locație – London Hammersmith – în baza unui acord de management, iar în curând vom deschide spații și în Philadelphia (SUA) și Vitania (Israel).

Postează un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fifteen − 13 =